امروز سه شنبه 29 مهر 1399

پرسشهای متداول

سوالات مخاطب

آیا امکان پرداخت در سایت را ندارم ؟

مجموعه نیلبون بدلیل همکاری با نمایندگی های مختلف از برندهای تخصصی آرایش و بهداشتی در سطح شهر تهران ، موجودی تمام محصولاتش را باز می گذارد 

لذا مشتری پس از تایید فاکتور ، نیازی به پرداخت وجه ندارد

پس از بررسی فاکتور توسط مجموعه نیلبون و اطلاع از موجودی ، جهت پرداخت با مشتری تماس گرفته خواهد شد

آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد ؟

برای تمام مشری های نیلبونی که ساکن شهر تهران هستند به درخواست خود مشتری ، امکان پرداخت در محل نیز وجود دارد 

در چه صورت امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد ؟

طبق قوانین مجموعه نیلبون فاکتور شما کاملا بررسی و محصولات سفارشی به دقت بسته می گردد و قبل از ارسال با شما تماس گرفته شد و ازصحت سفارش مربوطه مطلع خواهند شد 

اما درصورت مشاهده مشکلی در محصول دریافتی مشتری اعم از ( ریختن محصولات مایع - شکسته بودن اجناس جامد - بررسی شدن تاریخ انقضا - ارسال کد نادرست از محصول ) ، شرکت موظف است محصول را پس گرفته و محصول مورد نظر مشتری در اسرع وقت دوباره ارسال گردد

چرا از نیلبون خرید کنیم ؟

مجموعه نیلبون تمام سعی خود را دارد تا بدون واسطه و با کمترین قیمت ، هر محصول را به مشتری ارائه نماید 

ارسال سریع محصولات ، از جمله نکات حاءز اهمیت برای ماست 

همکاری با برندهای محبوب و کاملا شناخته شده از جمله مواردی است که باعث افزایشرضایت مشتری های نیلبون می گردد 

 تلاش بالای مجموعه جهت مشتری مداری و پشتیبانی قدرتمند ، گزینه ایست که همواره بروی آن تاکیید داشته و داریم 

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید